KONTAKT
mentalfeuer
Beat Senti
Stockacker 204
4618 Boningen

Telefon: +41 62 216 33 34
Fax: +41 62 216 65 05

info@mentalfeuer.ch
www.mentalfeuer.ch

Gästebuch

Wir freuen uns über Ihr Feedback. Kommentare, Anregungen, Lob und Kritik sind jederzeit willkommen.
 
Kommentar eintragen »


Anzeige: 41 - 50 von 84.

<<

1

2

3

4

5

6

7

8

9

>>

Linda Treyer aus Luzern

Email

 
Saturday, 24-07-10 14:58
JUHUIII nomeno ei woche ond de gods an wald and grill!! fröi mi mega of es witers genials werläbnis met allne füürläufer ond em beat an vorderster stell, genial! lg

Sile Schwab

Email

 
Wednesday, 21-07-10 09:54
Für mi isch dä Fürlouf äs mega Ärlebnis gsi. Fänds aber nid schlächt, we mä am Ändi vor Fürloufstrecki äs Wasserbecki würdi histelle, so dass mä kläbändi Glutstückli ar Fusssohle direkt könnt lösche. Zudäm sötti mire Meinig nah, ds Mineralwasser i dä de Kursgebühre inbegriffe si. :-) Grüessli sile

EDIT Beat Senti: auf die Wünsche/Anregungen wurde per Mail geantwortet =;o) 21.07.2010

Daniel Tschumi aus Allerheiligenberg

Email

 
Sunday, 27-06-10 17:25
Eg be e Füüüüüürläufer.
Gigantisch super, Danke Beat.
Und ou e groose Dank a üsi gruppe.
Was sind wir????
Fürläufer Daniel

Nanda Werthmüller

Email

 
Monday, 31-05-10 14:52
Hallo Beat

Was für eine Freude, das Foto in der Post zu finden! Ich möchte mich nochmals bei dir und allen Teilnehmern bedanken. Meine Füsse haben sich gut erholt von den Blasen (obwohl das doch 2 Wochen lang nicht so toll war) und zurück bleibt die Freude an das beeindruckende Erlebnis. Schliesslich hat's ja doch 2 von 3 Mal geklappt und beim letzten Mal konnte es einfach nicht gut kommen...

Freue mich aufs nächste Mal!

Nandy

Tom Büttiker aus Boningen

Email

 
Wednesday, 28-04-10 22:29
WOOOOOW.... WOOOOOW... WOOOOOW!
Habe gerade die Bilder vom Feuerlaufweekend des 24. und 25.4. durchgeschaut und mir stehen gleich wieder alle Haare zu Berge :) Welch überwältigende Emotionen, nicht nur am Wochenende selber, nein auch heute noch, bei jedem Gedanken daran. Speziell natürlich an den 20 Meter vom Sonntag, das war gigantisch!
Eine dicke Umarmung an all die tollen Leute mit denen ich diese zwei unvergesslichen Tage verbringen durfte. Mer si eifach die Geilste! :)
Hoffe auf bald mal und bis dahin, geniesst ein Leben voller Flow, getankt haben wir alle ja eine Menge davon :)
Liebe Grüsse
Tom

Carina Bisig

Email

 
Tuesday, 27-04-10 21:59
Wow das fürlaufseminar vom samstig isch dä hammer gsi! Ich hetti nie dänkt was für gfühl nur scho vorbereitig däzuä uslöst. Übers füür zlaufe isch eifach genial gsi... ich chas immer no fast nüd glaubä, dass ich würklich übers füür glofä bi!
Es komplimänt a üsi gruppä. Es isch hammer gsi mit eu und es hät mega spass gmacht das gmeinsam mit eu z’erläbä! Es risäs danke schön gat au an Beat. Du häsch üs super durs seminar gleitet. Merci vil mal für dini tolli unterstützig!
Ich wünschä allnä en flowrichi zyt!

Grüäss Carina

Karin Schenker

Email

 
Monday, 26-04-10 12:43
Juhuhuhiiiiiiii! Welcome in the World of FLOW! Es isch dä absolut Hammer gsi! Danke viel mal a alli wo a dene 2 Seminar teil gno händ! Danke 1000 an Beat, du bisch en Wucht! Mercie au viel mal für dä tolli Isatz vo dä Janine & em Esthi! Ihr händ das mega gmacht!
Es Weekend wo mer ned chan erkläre... mer muess es eifach erläbe! Liebe Gruess & happy FLOW! Karin

Christian W. Hodel aus Zürich

Email

 
Monday, 26-04-10 09:22
Eifach unbeschriblech, gigantisch, absolut dr Hammer!! Danke al alli wo mit derbi si gsi, danke Beat - es wird unvergesslech blibe!

Was si mir: Füürläufer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gniesset dr Flow.... Christian

Sascha Büttler aus Reiden

Email

 
Monday, 26-04-10 08:15
Was si mer?? Füürläufer!!! nei, 20 Meter Füürläufer!!! Es hammer Weekend isches gsi. Danke dr ganze Gruppe, em Beat und am Chuchi-Team wo eus kulinarisch verwöhnt het :) Hey, das geht ab... ;)

Pierina Orlando

Email

 
Tuesday, 02-03-10 18:30
Ich bin eine FEUERLÄUFERIN ! ! ! Was für ein unbeschreibliches Gefühl! Mein langjähriger Wunsch ging am Samstag endlich in Er-füllung. Das Feuerlaufen erfüllte mein Herz und meine Füsse trugen mich majestätisch darüber. Dieses Erlebnis ist einmalig und die Glut eine kraftvolle Energie. Die Gruppe war voller Leben und Freude. Vielen Dank an Euch und herzliche Grüsse!
Dir Beat, vielen lieben Dank für Deine grossartige Leistung! Ich bin glücklich, Dich und Deine zwei Schätze gefunden zu haben! Bis zum nächsten Feuerlauf. We are the champions....

Anzeige: 41 - 50 von 84.

<<

1

2

3

4

5

6

7

8

9

>>